مالیات بر ارث چگونه محاسبه می شود؟

مالیات بر ارث

مالیات بر ارث دقیقا چیست؟

مالیات بر ارث به مالیاتی گفته می‌شود که به دارایی ها و مایملک باقی‌مانده از یک فرد فوت‌شده تعلق می‌گیرد. مالیات ارث دو نوع است؛ یک نوع از مالیات بر ارث از وراث و هنگام واگذاری ارث دریافت می‌شود و نوع دیگر مالیات بر ارث به‌طور مستقیم از تمامی اموال و ثروت‌های باقی‌مانده از فرد فوت‌ شده اخذ می‌شود.

وراث باید ابتدا انحصار وراثت کرده و سپس مفاصاحساب مالیات بر ارث دریافت کنند.

تغییر قانون مالیات بر ارث

اعمال قانون مالیات بر ارث در ایران به سال‌های بسیار دور برمی‌گردد.در سال 1395 این قانون با اصلاحیه‌های فراوانی مواجه شده و شکل تازه‌ای به خود گرفت. در قانون جدید مالیات ارث ایران، بر کلیه دارایی ها و مایملک باقی‌ مانده از متوفی مالیاتی دریافت نمی‌شود و صرفاً وراث موظف ‌اند از ارث دریافتی خود مالیات پرداخت کنند. میزان و نرخ مالیات بر ارث افراد نیز ، بستگی به نسبت آن‌ها با فرد فوت ‌شده دارد. این نسبت را در قانون با عنوان طبقه وراث می‌شناسند.

طبقات وراث

قانون مالیات بر ارث ایران، وارثین را به سه طبقه تقسیم کرده استطبقه اول وراثت شامل پدر، مادر، همسر، فرزند و نوه می‌شودطبقه دوم ارث شامل پدربزرگ و اولیای او، مادربزرگ و اولیای او، خواهر، برادر، خواهرزاده و برادرزاده استوراث طبقه سوم نیز شامل عمو، عمه، خاله، دایی و فرزندان آن‌ها است.

o3c5_a4.jpg

مالیات بر ارث چگونه محاسبه می شود؟

نرخ مالیات بر ارث بسته به نوع ارث دریافتی و طبقه وراثت متفاوت است. به‌طورکلی وراث طبقه دوم، دو برابر وراث طبقه اول و وراث طبقه سوم، چهار برابر وراث طبقه اول باید مالیات بر ارث پرداخت کنند.

پرداخت مالیات بر ارث

مالیات بر ارث نیز همچون دیگر مالیات‌ها باید با پر کردن اظهارنامه مالیات بر ارث پرداخت شود. وراث تا یک سال پس از انحصار وراثت فرصت دارند تا اظهارنامه مالیاتی مالیات بر ارث خود را تکمیل و تقدیم به سازمان امور مالیاتی کنند. البته وراث تنها زمانی مجبور به پرداخت مالیات بر ارث هستند که قصد تقسیم ارث را داشته باشند. مادامی‌که اموال و دارایی‌ها به نام متوفی باشد، نیاز به پرداخت مالیات نیست.

وراث می‌توانند تنها برای بخشی از آن‌که تقسیم کرده‌اند مالیات پرداخت کنند. به‌طور مثال، وراث تصمیم می‌گیرند تا تنها یکی از املاک را بین خود تقسیم کنند؛ در این صورت تنها برای آن بخش از ارث که بین خود تقسیم کرده‌اند باید مالیات پرداخت کنند و مالیات مابقی ارث را در زمان تقسیم آن پرداخت کنند.

توجه داشته باشید که مالیات بر ارث خانه مسکونی و ملک، بر اساس نرخ روز است و تأخیر در پرداخت مالیات آن تأثیری در کاهش مالیات پرداختی ندارد. نکته دیگر اینکه هریک از وراث باید جداگانه مالیات بر ارث خود را پرداخت کنند.

اگر به وکیل مالیات بر ارث نیاز دارید می توانید به سایت مشاوران مالیاتی فراز به نشانی www.faraztax.com  مراجعه نموده و درخواست مشاوره مالیاتی رایگان کنید!

 

سقف پلی کربنات

سقف پلی کربنات

علاوه بر سقف های معمولی و نیز سقف های شیروانی، سقف های دیگری وجود دارند که به آن ها سقف پلی کربنات اطلاق می گردد.

سقف نورگیر کاربردهای خاص مربوط به خود را دارد. به این گونه که

از سقف پلی کربنات به جهت پوشش دادن سقف مکان های محدودی از جمله:

حیاط خلوت، گلخانه، سوله، مراکز مختلف اداری- تجاری، استخر، پارکینگ اتومبیل ها و… به عنوان سایبان یا نورگیر مورد

استفاده واقع می گردد تا علاوه بر اینکه به عنوان پوششی در برابر نور آفتاب واقع می گردد،

به علت خاصیت ضد ضربه بودن و نشکن بودن خود جایگزین بی بدیلی برای سقف های شیشه ای

قلمداد گردند. به تعبیری دیگر سقف پلی کربنات نورهای مضر و آزاردهنده آفتاب را گرفته تا

در نهایت به محیط اطراف خویش روشنایی طبیعی را انتقال دهد.

در ادامه در خصوص این نوع از سقف ها موسوم به سقف پلی کربنات برگرفته از ورق پلی کربنات بیش از پیش سخن به میان خواهیم آورد.

پس تا پایان ما را همراهی کنید تا با این نوع از سقف ها و ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا گردید.

 

ویژگی های برجسته سقف پلی کربنات

همان طور که یادآور گشتیم؛ از سقف نورگیر بیشتر به جهت نورگیر یا ایجاد سایبان بیشتر استفاده می کنند.

این نوع از سقف ها دربردارنده برخی از ویژگی های برجسته ای است

که انتخاب آن ها را به عنوان نخستین انتخاب و اولویت اصلی افراد به منظور پوشش

گلخانه ها، پاسیو، حیاط خلوت، تراس، پل های عابر پیاده و… قرار می دهند.

از دیگر نکات جالب توجه این نوع از سقف ها می توان به زیبایی خیره کننده آن ها و نیز

رنگ های متنوع و جذاب آن اشاره کرد که زیبایی خاصی را به وجود می آورند.

از ورق های سقف پلی کربنات به جهت کاربردهای متنوعی از جمله عایق صوتی و حرارتی بیشترین استفاده را می برند.

کاربردها و ویژگی های سقف پلی کربنات امروزه به قدری بالاست که استفاده از آن ها

به عنوان جانشینی برای سقف های شیشه ای به مراتب بالاتر رفته است.

به گونه ای که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده اند تا بجای سقف های شیشه ای از سقف کاذب بهره ببرند.

از طرفی دیگر این گونه از سقف ها از ایمنی و استحکام بسیار  بالایی بهره مند هستند.

آمارها خود گویای این مسئله است که مقاومت ضربه ای سقف پلی کربنات ??? برابر شیشه می باشد و از ضخامت بسیار بالایی بهره مند می باشد.

به دلیل همین ویژگی های منحصر به فرد و خارق العاده است که سقف کاذب را جانشین بی بدیلی برای سقف های شیشه ای در نظر می گیرند.

ساخت و تولید سقف پلی کربنات

ساخت و تولید سقف پلی کربنات امروزه رواج بسیار گسترده ای یافته اند. تولیدکنندگان

به علت ویژگی های منحصر به فرد سقف پلی کربنات رو به تولید عمده آن ها آورده اند تا در صورتی

که بخواهید از یک سقف با تکنولوژی روز دنیا به منظور نورگیر بودن یا ایجاد سایبان برای مصارف مختلف استفاده نمایید،

بتوانید با پا نهادن در دفترهای تولیدی آن ها انواع و اقسام طرح های جدید سقف پلی کربنات را مشاهده کرده

و به منظور خرید آن ها با متولیان امر مشورت های لازم را صورت داده و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن نهایت بهره را ببرید.

نکته قابل توجهی که در خصوص ساخت و تولیدی این گونه از سقف ها مورد توجه قرار می گیرد؛

ذکر این مسئله است که معمولا سازه های فلزی این نوع از سقف ها به صورت قوسی یا شیب دار می باشد

که همین مسئله نیز به نوبه خود ارزش دوچندانی به آن ها بخشیده و زیبایی خاصی را به محیط اطراف خود می بخشند.

ورق های نشکن و ضد ضربه سقف پلی کربنات در برابر اشعه ماوراء بنفش از خود مقاومت بسیار بالایی را به خرج می دهند

که این ویژگی های برجسته به هنگام تولید و ساخت این نوع از سقف ها رعایت می گردند. ساخت و طراحی این گونه

از سقف ها به نحوی بوده است که بسیار شفاف بوده و میزان بسیار زیادی از نور را از خود عبور می دهند.

پوشش طراحی شده در سقف پلی کربنات نیز خیال شما را تا سالیان سال آسوده

خاطر نگه می دارد. چرا که دوام و ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشند.

 

خرید و سفارش سقف نورگیر

در صورتی که بخواهید بهترین گزینه را برای نورگیر گلخانه های خود یا پوشش انواع و اقسام سقف های از جمله سقف های

شیب دار، سقف کاذب، سقف پارکینگ، پارتیشن بندی، پوشش سقف پاسیو یا هر نوع پوشش دیگری از سقف نورگیر استفاده لازم را ببرید،

پیش از آنکه به خرید این گونه از سقف ها مبادرت ورزید، لازم به توضیح است که بایستی

حتما به یک سری نکات و عوامل دقت نظر کافی داشته باشید. از جمله این نکات

پیش از خرید سقف های پلی کربنات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

?-    ضخامت مناسب

ضخامت مورد استفاده در این گونه از سقف ها را بایستی بنا بر نوع ساختمان و میزان کاربرد

شما از آن ها تعیین کنید و در نظر داشته باشید که آیا ضخامت به کار گرفته شده در این گونه از سقف ها پاسخگوی نیاز شما هست

و می تواند سقف پوشش های مختلف را در برابر هر گونه حوادث طبیعی و غیر طبیعی محفوظ نگه دارد؟

?-    جنس ورق

جنس ورق ها نیز بسیار در هنگام خرید می بایست مورد توجه و عنایت قرار گیرد

چرا که برخی از جنس های جعلی و بی کیفیت در بازار وجود دارند که به زودی می شکنند.

?-    رنگ بندی

توجه به رنگ بندی نیز از دیگر مسائل پر اهمیت در هنگام خرید سقف نور گیر است

که می توانید رنگ آن ها را با رنگ نمای ساختمان خود تطبیق داده و زیبایی دوچندانی به ساختمان خویش ببخشید.

?-    خرید از منبع معتبر

در صورتی که از منبع معتبری خرید خویش را صورت دهید، می توانید هم از خریدی

مطمئن و شایسته اطمینان حاصل نمایید و هم اینکه می توانید از نیروی انسانی کاربلد

و افراد متخصص آن به منظور نصبی مطمئن و بی دردسر آسوده خاطر گردید.

برای اطلاع از قیمت سقف فایبرگلاس با حفاظ سازه در تماس باشید

 

خدمت از ما پشتیبانی، از لحظه ثبت سفارش تا انتهای کار

منبع: ایسنا

مواجه شدن با یک خانه به هم ریخته بعد از یک روز کاری اتفاق ناخوشایندی است. حتما در مورد ترفندهای نظافت منزل زیاد مطالعه کرده‌اید یا شنیده‌اید. مثلا چگونه خانه‌ای همیشه تمیز داشته باشیم؟ یا چگونه در 10 دقیقه خانه را تمیز کنیم؟ تمام این راهکارها و ترفندها زمانی کارساز هستند که وقت کافی برای آن‌ها داشته باشیم.

همه ما بر روی تمیزی منزل و محل کار حساس هستیم. اگر تجربه استفاده از خدمات آنلاین، مانند نظافت منزل را داشته باشید، می‌دانید پیدا کردن نظافتچی منزل یا یک شرکت نظافت منزل که بتواند خواسته‌های شما را از نظافت به خوبی برآورد کند، بسیار سخت است. پس چه راهی برای تشخیص کیفیت خدمات حوزه نظافت وجود دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع مهم بپردازیم.

 

4r3_e4.jpg

 

خدمات محبوب نظافت در دستان شماست!

تکنولوژی زندگی را تغییر داده و راه‌های ارتباطی ما را گسترده‌تر کرده است. در گذشته باید ساعت‌ها زمان صرف می‌کردیم تا شماره یک شرکت نظافتی را پیدا کنیم و درخواست خود را طریق تماس تلفنی به آن شرکت اعلام کنیم. اما این روزها شیوه‌های متفاوت و راحتی وجود دارد. مثلا برای پیدا کردن نظافتچی منزل، عده‌ای سریعاً اقدام به جستجوی نظافت منزل در گوگل می‌کنند؛ یا این‌که با نصب اپلیکیشن نظافت منزل، یک نظافتچی منزل درخواست می‌کنند. اگر شما به وب سایت یا اپلیکیشن خدمت از ما مراجعه کنید، تمامی خدمات محبوب نظافت را مشاهده می‌کنید.

هر یک از ارائه دهندگان، خدمت رسانی خود را محدود به یک شهر یا تنها چند شهر در ایران کرده‌اند. به گزارش ایسنا، اپلیکیشن و وب سایت خدمت از ما که این روزها در حال گسترش خدمات نظافت است، خود را محدود به شهر تهران یا تنها چند شهر بزرگ نکرده است. شما می‌توانید علاوه بر شهرهایی که خدمات نظافت منزل در آن‌ها ارائه می‌شود، پروفایل متخصصان آن شهر را نیز در وب سایت و اپلیکیشن خدمت از ما مشاهده کنید.

 

 

 

خدمات محبوب در نظافت کدامند؟

برای آنکه یک ساختمان تمیز به نظر برسد، باید قسمت‌های مختلف آن تمیز شود. این تفکر اشتباه است که تنها به نظافت منزل و نظافت شرکت خود اهمیت دهیم. نمای ساختمان، کف ساختمان و مشاعات از جمله قسمت‌هایی هستند که اگر تمیز شوند حسابی به چشم می‌آیند. اگر در ساختمان یا آپارتمان زندگی می‌کنید، بهتر است هر یک یا دو سال برای کفسابی و نماشویی اقدام کنید.

خدماتی را که در حوزه نظافت بسیار موردتوجه هستند، در زیر مشاهده می‌کنید:

  • نظافت منزل
  • نظافت شرکت و محل کار
  • خدمات نماشویی و کفسابی
  • نظافت راه پله مشاعات (پارکینگ، آسانسور)

 

کیفیت ارائه خدمات نظافت منزل

چنانچه با یک شرکت نظافتی تماس بگیرید یا در یک وب سایت سفارشی را ثبت کنید، نمی‌دانید شخصی که به منزل شما می‌آید تا چه اندازه به کار خود تسلط دارد. خدمت از ما با تجربه‌ای که سال‌ها در زمینه ارائه خدمات نظافتی دارد، به خوبی نیاز مشتریان را شناسایی کرده است.

کیفیت ارائه خدمات و نحوه پشتیبانی از آن، دو فاکتور بسیار مهم است که برای عموم مردم حائز اهمیت است. همان‌طور که گفتیم خدمت از ما برای افرادی که به کیفیت اهمیت می‌دهند، چاره‌ای اندیشیده است. اگر برای نظافت منزل سفارش خود را از طریق وب سایت یا اپلیکیشن ثبت کنید، پس از چند دقیقه، چندین شرکت خدماتی نظافتی به شما پیشنهاد قیمت می‌دهند. با بررسی پروفایل متخصصان و نظرات دیگر مشتریان، به دلخواه خودتان بهترین متخصص را انتخاب کنید.

 

 

 

پشتیبانی، از لحظه ثبت سفارش تا انتهای کار

با وجود پشتیبانی دیگر نگران این نیستید که درخواست شما پیگیری می‌شود یا خیر. هرگونه سوال یا نارضایتی در خصوص عملکرد متخصص داشتید، می‌توانید آن را با نیروهای پشتیبانی خدمت از ما در میان بگذارید. مثلا اگر نظافتچی نتوانست رضایت شما را برآورد کند، می‌توانید در همان یک ساعت اول اعزام نظافتچی، اقدام به تعویض نیروی نظافتی کنید.

 

خدمت از ما

نظافت منزل، نظافت راه پله و پارکینگ، نظافت شرکت و محل کار، نماشویی و کفسابی را به دست متخصصان بسپارید.

در بازار خدمات آنلاین خدمت از ما می‌توانید به رایگان از چند متخصص خدمات محبوب نظافت در شهر خودتان، قیمت بگیرید. همچنین با مشاهده پروفایل متخصصان، تخصص آن‌ها و نظرات مشتریان قبلی، از کیفیت دریافت خدمات اطمینان حاصل کنید.

https://bit.ly/2REdDaI

نظافت منزل چه ریزه¬کاری¬هایی دارد؟

اگر زمان نظافت منزل­ فرا رسیده و خودتان زمان کافی برای انجام این کار را ندارید و تصمیم می­گیرید سراغ یک شرکت خدماتی معتبر مانند https://karaabama.com/ بروید. اما چه فردی بهترین گزینه برای نظافت منزل شماست؟ بیشتر افرادی که تجربه استفاده از چنین خدماتی را دارند، کمک گرفتن از یک نظافتچی خانم جوان و استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل را برای نظافت منزل و نظافت ساختمان به شما پیشنهاد می­کنند. اما چرا بیشتر افراد عقیده دارند نظافتچی خانم برای منزل و رسیدگی به نظافت آن بهتر است؟

 

182b_t5.jpg

 

استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل، یا کارگر آقا؟

با توجه به نقش مهم نظافت ساختمان و نظافت منزل در سلامت و آسایش ساکنان، باید حداقل هفته­ای یکبار انجام شود. برخی افراد در زمان استخدام نظافتچی خانم جوان یا ثبت درخواست خود در اپلیکیشن نظافت منزل، فقط به هزینه نظافت منزل توجه می­کنند. همچنین، آنها اغلب نمی­دانند که استخدام خدمتکار منزل خانم برای آنها مناسب­تر است، یا خدمتکار آقا.

پیش از پرداختن به نکته­های جزیی در رابطه با استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل، به ویژگی­های کلی یک فرد مناسب برای نظافت منزل و نظافت ساختمان می­پردازیم. از مهمترین این ویژگی­ها برای یک نظافتچی متخصص، می­توان به دقت در نظافت، تجربه، مهارت، توان فیزیکی، و امانت­دار بودن اشاره کرد. البته یکسری فاکتورهای شخصی را نیز نباید فراموش کرد. برای مثال یک خانم مسن که به­تنهایی زندگی می­کند، معمولا از کمک یک نظافتچی خانم برای منزل خود استفاده می­کند.

 

هزینه استخدام نظافتچی خانم جوان چقدر است؟

یک شرکت خدماتی یا اپلیکیشن نظافت منزل در حالت عادی امکان انتخاب از میان نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم برای منزل را به شما می­دهد. به­دلیل تقاضای بالا، تعداد نظافتچی خانم آماده به کار برای نظافت منزل بیشتر است. همین مسئله، هزینه نظافت منزل توسط نظافتچی خانم جوان را افزایش می­دهد. اما دلیل بیشتر بودن هزینه استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل چیست؟

نظافت منزل شامل تمیز کردن بخش­های مختلف با وسایل مختلف و ریزه­کاری کاری­های فراوان است (در بخش بعد به گوشه­ای از آنها پرداخته­ایم). این مسئله، به­همراه دقت بیشتر یک نظافتچی خانم جوان به جزئیات، آشنایی بهتر با وسایل خانگی (برای مثال وسایل موجود در آشپزخانه) و بهترین روش برای تمیز کردن آنها، حوصله مثال زدنی و... منجر به ارائه کاری با کیفیت بسیار بالاتر و البته افزایش قیمت نظافت منزل خواهد شد.

 

نظافت منزل چه ریزه­کاری­هایی دارد؟

تفاوتی ندارد درخواست­تان را برای دریافت خدمات در اپلیکیشن نظافت منزل از چه شهری ثبت کرده باشید. چه درخواست خدمات نظافت منزل مشهد را داشته باشید، چه نظافت منزل کرج، و یا حتی نظافت منزل فوری، جزئیات نظافت منزل را نمی­توان نادیده گرفت.

یکی از مهمترین کارها در نظافت منزل بدون شک رسیدگی به آشپزخانه است. تمیز کردن کف آشپزخانه، کابینت­ها، یخچال، فریزر، گاز و سینک ظرفشویی تنها قسمتی از کارهایی است که باید در نظافت منزل انجام شود. نظافت و ضدعفونی حمام و سرویس بهداشتی، اتاق­ها، پذیرایی و... را نیز به موارد قبل اضافه کنید. تمام این کارها دقت و مهارت خود را می­طلبد. بیشتر افراد معتقدند چنین کاری تنها با استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل امکان­پذیر است.

 

 

کمک گرفتن از نظافتچی خانم برای منزل چه مزایایی دارد؟

نکات ذکر شده تا این قسمت، تا حدودی دید خوبی در رابطه به نکات مثبت استخدام نظافتچی خانم برای منزل به شما داده­اند. نظافت هر یک از قسمت های خانه و وسیله­های آن شوینده و لوازم خود را لازم دارد. همین مسئله در هنگام نظافت منزل مراحل آن را افزایش داده و نیاز به دقت و حوصله را بالا می­برد.

بنابراین، کمک گرفتن از یک نظافتچی خانم برای منزل و نظافت آن، با توجه به دقت و مهارتی که دارد، یک نظافت کامل و درجه یک را به شما ارائه خواهد کرد.

 

آیا نظافتچی خانم نظافت ساختمان را هم می­تواند انجام دهد؟

علاوه بر نظافت محل زندگی و کمک گرفتن از نظافتچی منزل برای آن، باید به برنامه نظافت ساختمان نیز توجه داشته باشید. فراموش نکنید نظافت راه پله، مشاعات و قسمت­های دیگر (مانند پارکینگ) در دسته نظافت ساختمان قرار می­گیرند و نه نظافت منزل. بنابراین قیمت نظافت منزل تنها برای خدمات ارائه شده درون خانه است. نظافت ساختمان هزینه­ای جداگانه داشته و تجهیزات و لوازم مخصوص به خود را دارد.

بسیاری از افراد و شرکت­های ارائه دهنده نظافت ساختمان در تهران، کرج، مشهد و... نظافتچی آقا را برای نظافت راه پله، مشاعات و پارکینگ، و به­طور کلی نظافت ساختمان توصیه می­کنند. یکی از دلایل این پیشنهاد این است که آقایان برای کار با برخی دستگاه­ها (برای مثال کفساب برای کفسابی پارکینگ) مهارت و قدرت بهتری دارند.

 

 سخن پایانی

امیدواریم این مقاله دید بهتری به شما به استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل داده باشد و برای ثبت سفارش بعدی خود در "کاراباما" اطلاعات کامل­تری داشته باشید. اگر نگوییم بهترین، مطمئنا یکی از بهترین گزینه­ها برای نظافت منزل، کمک گرفتن از نظافتچی خانم جوان و نظافتچی خانم برای منزل است. قیمت نظافت منزل شاید در این حالت بیشتر باشد، اما مطمئنا ارزش آن را دارد.

نظافت ساختمان حوزه وسیع­تری است که از نظافت راه پله و پارکینگ تا کفسابی را در خود جای می­دهد. اگر چنین مواردی را در برنامه نظافت ساختمان خود دارید، بهتر است از یک نظافتچی آقا کمک بگیرید.

 

Source:

http://raptorx3.uchicago.edu/bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=859

 

رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل با 4 قدم در 2019

رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل با 4 قدم در 2019

فرقی نمی کند هدف شما از ایجاد وبسایت چیست یا ورودی خود را چگونه وارد سایت می کنید، اما باید در نظر داشته باشید رسیدن به صفحه اول گوگل باید اصلی ترین هدف شما برای سایت خودتان باشد. چرا که گوگل با هدایت 70 درصد از ورودی وبسایت ها نقش مهمی در رسیدن به موفقیت آنلاین دارد. در این مقاله چند فاکتور اصلی برای رسیدن به صفحه اول گوگل را بررسی می کنیم.

5cmt_q4.jpg

75 درصد از کاربران تنها نتایج صفحه اول جستجو را نگاه می کنند و اصلا سری به صفحه دوم نمی زنند. بهمین دلیل حضور در صفحه دو و بالاتر نتایج نمی تواند کمک زیادی به دیده شدن سایت شما کند.

طراحی سایت استاندارد

پیش از هر چیز شما باید سایتی استاندارد با رعایت تمام اصول سئو داشته باشید. حتما برای طراحی سایت، اصول سئو تکنیکال را رعایت کنید، نام دامنه خود را کوتاه و طوری انتخاب کنید که در ذهن مخاطبان باقی بماند. از اعداد در نام دامنه استفاده نکنید، طول Url ها را کوتاه نگه دارید و انگلیسی بنویسید. اما اگر با جستجوی عبارت چگونه به نتایج صفحه اول گوگل برسیم، به این صفحه هدایت شده اید، احتمالا کار طراحی سایت شما به پایان رسیده و قصد دارید فرآیند سئو را شروع کنید. اما برخی ایرادات سئو تکنیکال و افزایش تجربه کاربری یا UX هم چنان با چند تغییر قابل رفع هستند. پس حتما به مقاله لینک شده مراجعه کنید و مطمئن شوید کاربر پس از ورود به سایت شما، در آن باقی خواهند ماند و رضایت خواهد داشت. سپس به رسیدن به نتایج صفحه اول گوگل فکر کنید.

 

قدم اول : تولید محتوای با ارزش

1. محتوای ارزشمند تولید کنید

بهترین کار برای افزایش رتبه در نتایج جستجوی گوگل، این است که با تولید محتوای با ارزش بر پایه اصول سئو ، به اصلاح "بازاریابی محتوا" یا "content marketing" کنید.

فرض کنید کسب و کار شما مربوط به پرندگان خانگی باشد و شخصی در گوگل جستجو کند "قفس مرغ عشق چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟" و مقاله یا محتوای سایت شما در لینک یک جستجو در مقابل جستجوگر ظاهر شده و شخص وارد سایت شود. از این لحظه محتوای شما مانند فروشنده ای حرفه ای، باید کاربر را به پاسخ سوالش برساند و در انتها محصول خود را که تمام این ویژگی ها را دارد به وی ارائه کند. احتمال خرید کاربر و نرخ تبدیل مشتری قطعا رشد خواهد کرد.

برای این منظور یک کارشناس تولید محتوای با تجربه استخدام کنید و وی را در جریان طرح و برنامه بازاریابی محتوای خود بگذارید. در غیر این صورت می توانید سفارش تولید محتوای خود را به کارشناسان و نویسندگان مجرب راش وب بسپارید تا مقاله ای کامل و بهینه با هدف افزایش فروش در اختیار شما قرار دهند.

حتما متن ها و محتواهایی که بر روی سایت منتشر می کنید را از نظر کیفی، جذابیت و حتی املا صحیح کلمات چک کنید. گوگل محتوای با کیفیت را دوست دارد.

محتوای شما باید پاسخی جامع، کامل و موثق به کاربران ارائه دهد و آنها را به مطالعه آن تشویق کند. لینک سازی داخلی مناسب نیز می تواند، کاربر را به مطالعه بیشتر ترغیب کند.

 

2. محتوای سایت شما باید اختصاصی باشد.

محتوای تکراری، مانند آفتی به جان صفحات شما می افتد و رتبه های شما را یکی پس از دیگری پایین می اندازد. Duplicate content یا محتوای تکراری ، می تواند از صفحه دیگری از سایت خودتان کپی شده باشد یا از هر کجای دیگر در فضای وب. گوگل کاملا بر روی این مساله حساس است و صفحات سایت های خاطی را از نتایج جستجو پاک می کند. پس سعی کنید حتی یک پاراگراف هم محتوای تکراری نداشته باشد. پس حتما محتوای خود را اختصاصی و با کیفیت نشر دهید و نگران دزدیده شدن آن توسط دیگران نباشید، به محض اینکه شما مطلبی را منتشر می کنید و توسط google search console تقاضای ایندکس شدن می دهید گوگل به خاطر می سپارد که نویسنده آن کیست. حتی کپی شدن مطلب شما در سایت های دیگر ممکن است برای مدتی گوگل را به اشتباه بندازد و سایت کپی کننده جایگاه بهتری بدست بیاورد اما به محض چک شدن دوباره این موضوع به امتیازی برای شما تبدیل می شود.

کپی شدن مطلب شما توسط سایت های دیگر، کیفیت مقاله تان را نشان می دهد و همین امر می تواند به رسیدن مقاله شما به نتایج برتر گوگل کمک کند. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!

 

3. از عکس و فیلم در محتوای خود استفاده کنید.

گوگل علاوه بر محتوای با کیفیت از وجود داشتن ویدئو و تصاویر اختصاصی در صفحات شما استقبال می کند. شما می توانید برای صفحات خود عکاسی کنید یا تصاویری تولید کنید، که در حالیکه هماهنگ با محتوای شما هستند، نباید کپی شده از سایت های دیگر باشند.

داشتن یک ویدئوی جذاب می تواند زمان حضور کاربر در صفحه را بالا ببرد و گوگل نیز متوجه این موضوع می شود. برای تصاویر خود نیز فراموش نکنید توضیحات image alt بنویسید. این توضیحات را طوری بنویسید که انگار برای یک شخص نابینا می خواهید تصویر را توصیف کنید. حتما از کلمه کلیدی خود در توضیحات تصاویر استفاده کنید.

 

4. کلمات کلیدی را به کار ببرید.

از سرچ کنسول سایت خود، کلمات کلیدی که در آن ها دیده شده اید و جایگاه مناسبی دارید را استخراج کنید و مطالب جدیدی حول این کلمات تولید کنید. می توانید این کلمات را در مقالات جدید به صفحه هدف خود لینک کنید تا گوگل متوجه شود که با چه عبارتی می خواهید صفحه هدفتان در نتایج دیده شود.

به سراغ عبارات بسیار کوتاه نروید، چرا که رقابت بسیار سخت است و به دنبال عبارات بسیار بلند نیز نروید، به این دلیل که حجم جستجوی پایینی دارند.

الگوریتم رنک برین، به طور مفهومی محتوای شما را بررسی می کند و برای انتخاب کلمه کلیدی در حضور رنک برین به مقاله لینک شده مراجعه کنید. در این مقاله، توضیحات کاملی از نحوه هدف گذاری صحیح برای کلمات کلیدی برای شما آورده ایم.

هرگز صفحاتتان را مملو از تکرار کلمات کلیدی نکنید، این کار کمکی به رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل نخواهد کرد.

 

قدم دوم : اصول سئو تکنیکال در بدنه سایت

1. نامی مناسب برای دامنه خود انتخاب کنید.

پیش از هر چیز نامی مناسب برای دامنه خود انتخاب کنید و سعی کنید نام برند شما نه خیلی طولانی باشد که مخاطبان نتوانند آن را به خاطر بسپارند نه نحوه نوشتن آن سخت باشد. از دامنه های شناخته شده مثل .com یا .ir استفاده کنید. اگر کسب و کار شما به صورت محلی است و تنها در کشور خود فعالیت می کنید استفاده از پسوند کشورتان، برای ایران .ir کمک بزرگی به ظاهر شدن سایت شما در نتایج جستجوی مردم همان کشور می کند. سعی کنید از اعداد، نشانه ها و سمبل ها در آدرس دامنه خود استفاده نکنید، چرا که یکی از فاکتورهای اسپم به نظر رسیدن سایت شماست.

استفاده از سابدامین نیز منسوخ شده است و سعی کنید از آن دوری کنید. آدرس URL صفحات خود را انگلیسی بنویسید، این کلمه باید معنادار باشد تا گوگل متوجه آن شود و به تمام زبان های دنیا ترجمه کند. همین طور مخاطبی که قصد کلیک بر روی لینک شما را دارد، متوجه شود که این آدرس قرار است راجع به چه موضوعی صحبت کند. آدرس URL نباید به صورت بی معنی مانند page1 باشد.

2. توضیحات (دسکریپشن ها) را حتما بنویسید.

هر سیستم مدیریت محتوایی که استفاده می کنید بخشی برای درج توضیحات متا دارد. برای هر صفحه ای که می سازید توضیحات متا دسکریپشن را بنویسید. اگر تصویری روی وبسایت خود آپلود می کنید، برایش توضیحات متا دسکریپشن بنویسید. در این توضیحات حتما از کلمات کلیدی خود استفاده کنید. این فعالیت، کمک بزرگی به سئوی کلی سایت شما خواهد کرد.

3. از تیترها غافل نشوید.

تگ های H ، در اولویت بندی مطالب و مشخص کردن سلسه مراتب آن از اهمیت بالایی برخوردار هستند. تیتر اصلی هر صفحه با تگ h1 منتشر می شود، کلمه کلیدی اصلی خود را در آن بگنجانید و بیش از 60 کاراکتر (بدون احتساب فاصله) ننویسید. سعی کنید تیتری جذاب و هیجانی بنویسید. به جای مخاطب فکر کنید که از نتایج جستجو خود چه انتظاری دارد و احتمال کلیک کردنش در صورت خواندن چه تیتری بالاتر می رود. از تگ های h2، h3، h4 و ... h6 به درستی استفاده کنید.

 

قدم سوم: وبسایت خود را شناخته تر کنید.

1. بک لینک های با کیفیت بدست بیاورید.

برای بدست آوردن بک لینک تلاش کنید. اگر محتوای شما عالی باشد، احتمال کپی کردن آن توسط بلاگر ها و بدست آوردن بک لینک رایگان از این طریق و همچنین احتمال به اشتراک گذاشته شدن آن نیز در شبکه های اجتماعی بالا می رود. زمانی که سایت به سایت شما و صفحه ای بخصوص از آن لینک می دهد، این لینک روی انکرتکست بخصوصی قرار می گیرد، اگر بر روی تصویری باشد نیز در صورتی که توضیحات image alt آن نوشته شده باشد، تا حدودی نقش انکرتکست را بازی می کند. بهترین بک لینک، بک لینکی است که از سایتی مرتبط با حوزه کاری خودتان بدست می آورید، هم چنین بک لینک گرفتن از سایت های معتبر و قدرتمند عمومی، خبری، خبرگزاری ها و مجلات اینترنتی نیز می تواند جایگاه شما را در کلمات کلیدی که لینک شده است، بهبود ببخشد.

برای خرید بک لینک با کیفیت دو راه پیش پای شماست:

- خرید رپورتاژ آگهی

- خرید بک لینک

 

2. در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید.

به اشتراک گذاشته شدن، دنبال شدن و لایک شدن مطالب شما در صفحات شبکه های اجتماعی، برای گوگل بسیار خوشایند است و به معتبر بودن شما نزد موتورهای جستجو ختم می شود. دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را فعال کنید و از کاربران خود بخواهید مطالب شما را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. از فعالیت های ربات گونه و اسپمی در شبکه های اجتماعی بپرهیزید تا شدیدترین تنبیه های گوگل شامل حال شما نشود.

3. سایت خود را بروز نگه دارید.

همواره سایت خود را با تازه ترین مقالات بروز نگه دارید و به صفحات قدیمی خود سر بزنید و آن ها را ویرایش کنید. گوگل سایت هایی که فعالیت خود را قطع می کنند را از رسیدن به نتایج برتر محروم می کند.

 

قدم چهارم: از خود گوگل کمک بگیرید!

 گوگل می تواند بزرگترین چالش سایت شما باشد و در عین حال بهترین راهنمای شما نیز هست. اما چگونه؟

1. کلمات کلیدی خود را با کمک گوگل بیابید.

اگر از تبلیغات گوگل استفاده کنید، دسترسی شما به گوگل کیوورد پلنر باز می شود و می توانید کلمات کلیدی و حجم جستجوی آن ها را مشاهده و ارزیابی کنید. هم چنین ابزار گوگل ترندز، می تواند به شما در مقایسه حجم جستجوی کلمات کلیدی کمک کند ولی تعداد جستجو را بر خلاف گوگل کیوورد فایندر نمی دهد. هم چنین، شناخته شده ترین ابزار برای یافتن کلمات کلیدی، kwfinder است که متاسفانه آمار جستجوی ایران را نمی دهد. با این وجود ایده های خوبی برای یافتن کلمات کلیدی می دهد.

2. کسب و کار خود را در نقشه گوگل ثبت کنید.

با معرفی و آغاز به کار الگوریتم کبوتر گوگل، وقتی کاربری جستجوی عباراتی مانند شرکت طراحی سایت را انجام می دهد، نزدیکترین کسب و کارهای مرتبط در نقشه گوگل در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود. کسب و کار خود را در نقشه گوگل ثبت کنید و از مشتریان خود بخواهید نظرات خودشان را در این بخش ثبت کنند.

 

اگر این مقاله توانست شما را راهنمایی کند و به مطالعه بیشتر تشویق کند، هزینه آن را بپردازید. هزینه مطالعه این مقاله به سادگی اشتراک گذاری آن است. ممنون خواهم بود اگر مقالات بنده را مطالعه و با همکاران خود به اشتراک بگذارید.

 

سربلند باشید

منبع: https://www.rushweb.ir/