بازار های Business to Business

بازار های Business to Business

 

روال استفاده از بازار های Business to Business به صورت معمول از سال های پیش در حال انجام است و روز به روز بر خدمات آن ها افزوده می شود. ویژگی های تجاری و تجاری دیجیتالی اضافی ، مکان روش های سنتی دستیابی را برای ارتباط با خریداران یا فروشندگان هدف قرار داده است. معامله گران می توانند بدون هیچ زحمتی در بازدیدهای گران قیمت به کشورهای دیگر ، با خیال راحت صادرات و واردات کالا را انجام دهند. ویژگی تجاری سپرده گذاری از Alibaba یکی از راه های جلوگیری از ریسک کلاهبرداری در بازار عمده خرید و فروش عمده علی بابا می باشد.

 

برخی از مزایای دیگری که بازار عمده B2B  برای مشتریان خود دارد:

 

سرعت و امنیت ارتباطات.

ادغام مستقیم داده های معامله در سیستم های رایانه ای شرکت.

امکان دریافت پیشنهادات یا تقاضای بیشتر ، گسترش رقابت.

شخصی سازی خریدی که با آن از معاملات احتمالی طرفداری جلوگیری می شود.

تعداد بازدیدهای تجاری کمتر ، روند مذاکره سریعتر و غیره بنابراین ممکن است خریداران از کاهش قیمت درخواست کنند یا فروشندگان می توانند حاشیه های خود را با یک کلیک افزایش دهند.

من لیستی از برخی از جریمه های پورتال B2B را گردآوری کرده ام که می تواند به شما در تقویت هر چه بیشتر شغل خود در سراسر جهان کمک کند.

 من فراز و نشیب های هر پلتفرم B2B را برجسته کرده ام تا به شما در انتخاب صحیح شغل خود کمک کنید.

 در اینجا برخی از بهترین و سریعترین پلتفرم های برتر جهانی B2B جهانی وجود دارد که به هزاران مشاغل در جهان برای رشد و دستیابی به مشتریان بین المللی و محلی خود کمک می کنند.

 

hfyd_z4.jpg

Made in china

 

Made in china در سال 1996  در کشور چین تاسیس شده و یکی از محبوب ترین و بزرگترین بازار عمده خرید و فروش آنلاین چینی B2B در جهان است. این بازار بزرگ با ارائه راه حل های تجاری برای معاملات عمده خدمات خود را گسترش داده و در حال حاضر به بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ چینی برای یافتن خریداران عمده در سراسر جهان کمک می کند و نقش بزرگی در توسعه بازارهای خرید و فروش عمده چین ایفا کرده است.

 

شرکت های تجاری چینی در هر مقیاسی می توانند با عضویت در بازار خرید و فروش عمده made in china و ثبت محصولات خود به صورت روزانه با خریداران عمده محصولات مختلف مانند محصولات کشاورزی و... زیادی در سراسر جهان به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند. با استفاده از خدمت استعلام قیمت در این سیستم، خریداران عمده به راحتی می توانند بسیاری از قیمت های محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و بهترین قیمت ها را بدست آورند.

خریداران عمده برای پیدا کردن فروشندگان عمده دست اول تلاش می کنند. خرید عمده خرما با کمترین قیمت، میزان سود در معامله آینده شما را تعیین می کند. خرید با قیمت پایین تر اهرم خوبی برای حضور در بازار رقابتی خرید و فروش عمده انواع کالای کشاورزی بوده و استفاده درست از آن می تواند به حفظ موقعیت تجاری و رشد کسب و کار شما منجر شود. به دلیل سرعت بالا در تولید و مصرف، دسترسی به فروشندگان دست اول در بازار محصولات کشاورزی می تواند به رقابت شما در این حوزه بسیار کمک کند.

طرح گرافیکی 7

فروشگاه پروژه - طرح گرافیکی 7

RSS feed.

تازه های نشر بهمن ???? – کاواک

تازه های نشر بهمن ???? – کاواک

تازه های نشر

کتابفروشی آنلاین کاواک

کتاب داستان زندگی فردوسی بزرگ‌ترین حماسه‌سرای جهان

ساتم الغ زاده | مترجم: محمدرضا مرعشی‌پور | انتشارات نیلوفر

مشاهده‌ی کتاب : https://www.cavack.com/Item/38188

پژوهشگران سرودن شاهنامه را برپایه‌ی شاهنامه‌ی ابومنصوری از زمان سی سالگی فردوسی می‌دانند. تنها سروده‌ای که روشن شده از اوست، خود شاهنامه است. شاهنامه پرآوازه‌ترین سروده? فردوسی و یکی از بزرگ‌ترین نوشته‌های ادبیات کهن پارسی است. فردوسی شاهنامه را در ??? ه‍.ق، سه سال پیش از برتخت‌نشستن محمود، به‌پایان برد و در ?? اسفند ??? ه‍.ق برابر با ? مارس ???? م، در هفتاد و یک سالگی، تحریر دوم را به انجام رساند.

کتاب ماده تاریک

بلیک کراوچ| مترجم: هادی سالارزهی| نشر نون

مشاهده‌ی کتاب : https://www.cavack.com/Item/38187

«از زندگیت راضی هستی؟»
این‌ها آخرین کلماتی‌اند که جیسون دسن به خاطر دارد. قبل از اینکه فرد ناشناسی که ماسک به صورت دارد او را برباید، قبل از اینکه به هوش بیاید و متوجه شود دست و پایش به تخت چرخ داری بسته شده و تعدادی غریبه دور وبرش را گرفته‌اند، و قبل از اینکه شخص ناشناسی به او لبخند بزند و بگوید: «خوش اومدی ، رفیق قدیمی» اما این تمام داستان نیست. زندگی جیستون با قبل فرق کرده، همسرش در واقع همسرش نیست. پسرش هرگز متولد نشده است. خود جیسون هم دیگر یک استاد معمولی فیزیک نیست، بلکه دانشمند باهوش و معروفی است که موفق به کشف خارق العاده‌ای شده است، کشفی محیر العقول…

کتاب کلکسیونر عطر

کتلین تسارو | مترجم: فروغ مهرزاد | ناشر: کوله‌پشتی

مشاهده‌ی کتاب : https://www.cavack.com/Item/38124 
 
گریس مونرو تازه عروسی است که خود بر این باور است که با انتظارات هیچ یک از افراد جامعه‌ی سرشناس و طراز اول لندن دهه‌ی ???? سازگاری ندارد. وقتی گریس ارثیه ای غیرمنتظره از فردی کاملا غریبه، به نام مادام اوا دورسی، دریافت می کند، علاقمند می‌شود هویت حامی مرموز خویش را کشف کند. داستانی که گریس کشف می‌کند داستان زنی فوق‌العاده است که در طول دهه‌ها در نیویورک، مونت کارلو، پاریس و لندن الهام بخش یکی از بزرگ‌ترین عطرسازان پاریس بوده و در سه عطر محبوب او جاودانه شده است. سرگذشت اوا دورسی زندگی گریس را برای همیشه دگرگون می‌کند. او مجبور می‌شود بین شخصیتی که دارد و آنچه از او انتظار می‌رود یکی را برگزیند…

فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین از ابتدا تا به امروز

فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین از ابتدا تا به امروز

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین را دارید شاید تاریخچه خرید آنلاین و فروشگاه های آنلاین برای شما جالب باشد و از تجربیات آنها کمک بگیرید.

jjb4_t4.jpg

انتشار در javanonline.ir

خرید آنلاین نوعی تجارت الکترونیک می باشد که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا با استفاده از یک مرورگر از طریق موبایل و یا کامپیوتر خود بتوانند کالا یا خدمات موردنیاز خود را پیدا کرده و به طور مستقیم از طریق اینترنت از یک فروشگاه اینترنتی کالا و یا خدمات مورد نظر خود را خریداری کنند. در اینجا مشتری می‌ تواند تنها با یک سرچ ساده کالای مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب تر در سایت‌های گوناگون پیدا کند رقابتی بسیار تنگاتنگ که به لطف اینترنت به وجود می‌آید، چراکه در اینجا مشتری می‌تواند تنها با یک سرچ تعداد زیادی فروشگاه آنلاین را پیدا کند که محصول و یا خدمات مورد نیاز او را ارائه می‌کنند و به این صورت خریدار می‌تواند با صرف کمترین زمان کالای خود را پیدا کرده قیمت و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت بتواند بدون محدودیت مکانی و زمانی فروشگاه اینترنتی را انتخاب کند که می‌تواند بهترین خدمات و قیمت را در اختیار او قرار دهد.

یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند این امکان را برای مشتریان خود فراهم کند تا خریدار بتوانید محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتی بررسی کند یک فروشگاه اینترنتی برای این کار از تصاویر، فیلم جدول مشخصات فنی و توضیحات مربوط به محصول استفاده می کند و حتی خریداران می‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و یا خدمت مورد نظر درج کنند تا مشتریان دیگر بتوانند از آن استفاده کنند علاوه بر تمام این موارد مشتری می‌تواند کالاهای مورد نظر خود را در کنار یکدیگر قرار داده و آنها را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت مشتری بتواند انتخاب بهتری داشته باشد این موارد تنها قسمت کوچکی از مزایای خرید اینترنتی بشمار می‌آید.

یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند خریدار را قادر کند تا با استفاده از فیلترهایی که در اختیار او قرار می دهد به راحتی بتواند با استفاده از ویژگی‌های مورد نظر خود مدل، مارک یا موارد خاص دیگر به او برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود کمک کند در آخر نیز مشتریان آنلاین می‌توانند برای تکمیل معامله و پرداخت مبلغ کالا و یا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانکی استفاده کنند و یا حتی می‌توانند مبلغ آن را بعد از دریافت محصول با اطمینان بیشتر درب منزل پرداخت کنند چراکه امروزه بسیاری از سایت‌ها برای راحت کردن فرایند خرید و اطمینان بیشتر مشتری برای ارسال کالاهای فیزیکی مانند کتاب، لباس یا لوازم خانگی و هر آنچه که می‌تواند به ذهن شما برسد از سرویس‌های مختلفی مانند ارسال رایگان، پرداخت درب منزل و حتی بازگشت کالا تا یک هفته را برای رقابت با یکدیگر و جلب رضایت بیشتر مشتری ارائه می‌کنند، اما زمان خرید محصولات دیجیتالی مانند فایل‌های صوتی، تصویری و یا نرم افزار از یک فروشگاه اینترنتی معمولاً فایل خریداری شده از طریق اینترنت برای مشتری ارسال می‌شود. اگر در اینجا بخواهیم بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران و جهان نام ببریم می‌توانیم از Alibaba، Amazon، Ebay، Digikala و یا از 20Bekhar نام ببریم که یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش لوازم خانگی می باشد.

اما این دسته از سایت‌ها که محصول و یا خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند با واژهای مختلفی شناخته می‌شوند که می‌توانیم به خرده فروشی الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی، فروشگاه الکترونیکی، فروشگاه آنلاین و یا فروشگاه مجازی اشاره کنیم. این فروشگاه ها به دلیل اینکه امروزه موبایل های هوشمند در دست همه می‌باشند و بیشترین استفاده را در طول روز برای افراد دارد و بیشتر وقت خود را با گوشی موبایل در اینترنت می‌گذرانند وب سایت‌های خود را به‌ گونه‌ای طراحی کرده اند که مشتریان به راحتی بتوانند محصولات و خدمات آنها را با در تلفن های هوشمند خود به راحتی بررسی کنند و حتی بسیاری از این فروشگاه ها دارای اپلیکیشن هایی می‌باشند که بر روی تلفن همراه و تبلت نصب می‌شود تا مشتریان بتوانند راحت تر از آنها استفاده کنند و همیشه کنار شما باشند.

تاریخچه خرید آنلاین از کجا شروع شد

اگر در اینجا بخواهیم ‌به اولین شرکتی اشاره کنیم که بستر تجارت آنلاین را فراهم کرد می‌توانیم به IBM (OLTP)  اشاره کنیم که در دهه 1960 پردازش معاملات آنلاین را گسترش داد و توانست امکان پردازش معاملات مالی را در لحظه فراهم کند، بعد از ایجاد این بستر توسط IBM برای اولین بار توسط یک شرکت هواپیمایی در آمریکا با نام Semi-Automatic Business Research Environment (SABER)  مورد استفاده قرار گرفت این شرکت از این بستر برای رزرواسیون بلیط هواپیما به صورت انلاین استفاده می کرد، به این صورت که کامپیوترهای واقع در آژانس های مسافرتی به یکServer  در IBM متصل می شدند که می توانستند به یک Database همزمان دسترسی داشته باشند تا همه آژانس های مسافرتی بتوانند به طور همزمان به اطلاعات دسترسی داشته باشند و کار رزرو کردن بلیط مسافران خود را انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی در ابتدا فقط به عنوان یک ابزاری تبلیغاتی و یک ویترین برای شرکت ها عمل می کرد که شرکت های بزرگ از آن برای معرفی محصولات خود استفاده می کردند تا بتوانند اطلاعات کامل مربوط به محصول خود را معرفی و ارائه کنند اما با همه گیر شدن بیشتر اینترنت و راه پیدا کردن کامپیوترها به خانه ها به سرعت مدیران شرکت های تجاری و تولید کنندگان دریافتند که می‌توانند از این ابزار ساده برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنند و محصولات خود را به تمام دنیا معرقی و به فروش برسانند بدون آنکه محدودیت فیزیکی و زمانی داشته باشند، چراکه تجربه یک خرید آنلاین می‌تواند مزایای بسیاری هم برای فروشنده و هم خریدار ایجاد کند از طرفی فروشنده هیچ محدودیتی در زمان، مکان و تنوع اجناس خود ندارد و می‌تواند هزینه های آن را تا حد چشم گیری کاهش دهد و این یعنی قیمت تمام شده کمتر و قدرت بیشتر برای رقابت؛ از طرف دیگر خریدار نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌تواند در کوتاه ترین زمان محصول خود را پیدا کرده و آن را با هزینه ای بسیار کمتر تهیه کند همین چند عامل باعث شد فروشگاه اینترنتی و تجارت آنلاین با سرعتی باورنکردنی رشد کنند تا جایی که امروزه محصول و یا خدماتی نیست که در اینترنت نتوانید آن را یافت کنید.

رشد فروشگاه های آنلاین از کجا شروع شد

اولین سرور و مرورگر وب جهانی توسط  Tim Berners-Leeدر سال 1989 برای استفاده تجاری شروع به طراحی کرد و در سال 1991 شروع به کار کرد و پس از آن در سال 1994 بانکداری آنلاین کار خود را آغاز کرد و سپس اولین فروشگاه اینترنتی پیتزا توسطPizza Hut  در سال 1994 افتتاح شد و در حقیقت اولین فروش اینترنتی انجام شد. بلافاصله پس از آن Amazon.com سایت فعالیت خود را در سال 1995 آغاز کرد و پشت آن eBay نیز در سال 1995 پا به دنیای تجارت الکترونیک گذاشتند و از اینجا به بعد بود که فروشگاه های اینترنتی با سرعت باور نکردنی یکی پس از دیگری پا به دنیای تجارت آنلاین گذاشتند تا جایی که امروزه شرکت های کوچک و حتی خرده فروشان نیز سعی کردند از این بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصول و خدمات خود را ارائه کنند و سهم خود را از این بازار پیدا کنند اما به شما پیشنهاد می کنیم آن را دست کم نگیرید و قبل از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی خود با مشکلات و سختی های آن آشنا شوید چون اگر آشنایی درستی با آن نداشته باشد و نتوانید در آن رقابت کنید می‌تواند به سرعت تمام سرمایه و کسب و کار شمارا در خود هضم کند و چیزی از آن باقی نگذارد.

رفتار خریدار یا مشتری در یک فروشگاه اینترنتی

هنگامی که شخصی تصمیم به خرید آنلاین می گیرد به احتمال زیاد از طریق تلفن همراه، رایانه، تبلت و یا سایر دستگاه های دیجیتال برای متصل شدن به اینترنت و جمع آوری اطلاعات استفاده  می کند؛ اما محیط دیجیتال می‌تواند تأثیر منفی بر ذهن مشتری بگذارد چراکه توجه داشته باشد مشتری در زمان خرید آنلاین نمی ‌تواند شما و کسب و کارتان را ببیند و به همین دلیل خطر بیشتری را نسبت به افرادی حس می کند که در یک فروشگاه فیزیکی خرید می‌کنند، سه عامل اصلی وجود دارد که ممکن است در تصمیم گیری افراد در زمان خرید از یک فروشگاه آنلاین تأثیر بگذارد اول اینکه مطمئنا مشتری دوست دارد در زمان خرید یک کالای فیزیکی بتواند آن را از نزدیک ببیند و آن را لمس کند و عدم وجود این موضوع در یک فروشگاه آنلاین باعث می‌شود مشتری به کیفیت و اصل بودن کلاً تردید پیدا کند که محصول واقعی که قرار است به درست او برسد چقدر با تصاویر و توضیحات داده شده مطابقت می کند، دوم اینکه مشتری ممکن است بابت اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش و حتی گارانتی به شک بیفتد و از این موضوع ترس داشته باشد که اگر مشکلی وجود داشته باشد چطور می‌تواند این موضوع را پیگیری کند و باید سراغ چه کسی برود، اما سومین عامل که می‌تواند تأثیر منفی بر ذهن مشتری بگذارد پرداخت هزینه در مقابل محصول است که ممکن است با استفاده از درگاه اینترنتی حساب بانکی خود را به خطر بیندازد و یا شاید هیچ گاه کالای خود را دریافت نکند و پول خود را از دست بدهد این عواملی هستند که می‌تواند در رفتار خریدار فروشگاه اینترنتی تاثیر گذاشته و ترجیح دهد کالای مورد نظر را از یک فروشگاه فیزیکی با قیمت بالاتر تهیه کند.

از همین رو صاحبان فروشگاه های آنلاین بر جنبه اعتماد مشتری تأکید بسیار زیادی دارند و سعی می‌کنند با روش های مختلف اعتماد بیشتر مشتری را به دست آورند به همین خاطر نیز بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای اینکه بتوانند اعتماد مشتری خود را به دست آورند و احساس امنیت بیشتری به مشتریان خود بدهند از سرویس هایی مانند ارسال ریگان، تسویه درب منزل، بازگشت کالا و سرویس های دیگری به مشتریان خود ارائه می‌کنند تا خریدار بتواند با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهد.

تجارت الکترونیک به سرعتی درحال توسعه در تمام دنیا می باشد که در که در سال های خیلی نزدیک شاهد این خواهیم بود که فروشگاه های فیزیکی بیشتر تبدیل به ویترین و نمایشگاه هایی برای تولید کنندگان و نمایندگی ها می شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در دید مشتری قرار دهند.

منبع: ویکی پدیا