اختلال کمبود توجه بیش فعالی در مدرسه
شیوههای ارزیابی و راهبردهای مداخلهای
مولفین: جرج جی دوپل - گری استونر
مترجمین: دکتر پروانه محمدخانی - سیروان اسمائی مجد
----------------------------------------------------------------------------------
فهرست مطالب:
----------------------------------------------------------------------------------
درباره کتاب:
با توجه به این واقعیت که کودکان و نوجوانان مبتلا به اختلال کمبود توجه/بیشفعالی بیشترین مشکلات را در محیطهای آموزشی تجربه میکنند متخصصان مدرسه مدار توجه فزایندهای به نیازهای این دانشآموزان نشان دادهاند. علاوه بر آن ضوابط و قوانین آموزش و پرورش «استثنایی» دولت مرکزی به روشنی صلاحیت و نیاز مربیان را به آموزش در زمینهی ارزیابی و درمان دانشآموزان مبتلا به اختلال کمبود توجه/بیشفعالی در مدارس مشخص کرده است. هدف این کتاب کمک به کارکنان مدرسه در فهم و درمان کودکان و نوجوانان مبتلا به اختلال کمبود توجه/بیشفعالی است.